Általános Szerződési Feltételek

a www.pizzasutode.hu webáruházból történő vásárlásra

I. Általános információk
1.1. Az Eladó adatai

A www.pizzasutode.hu webáruház és a weblap üzemeltetője:

Cégnév: PIZZA SÜTÖDE KFT.
Székhely: 8411 Veszprém, Cseralja utca 11.
Adószám: 23484108-2-19
Cégjegyzékszám: 19-09-519052
E-mail cím: rendeles@pizzasutode.hu

Tárhelyszolgáltató neve: 3 in 1 Hosting Bt
Tárhelyszolgáltató székhelye: 2310 Szigetszentmiklós, Brassó u. 4/A
Tárhelyszolgáltató e-mail címe:  admin@megacp.com

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan termékre és szolgáltatásra, mely a www.pizzasutode.hu weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) található étel házhozszállítással foglalkozó webáruházon keresztül történik.
A weboldal szolgáltatásait minden 18. életévét betöltött személy, vagy törvényes képviselő engedélyével rendelkező személy igénybe veheti. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, azonban a Megrendelő a megrendelést csak a megrendeléstől számított 10 percen belül jogosult lemondani, illetve módosítani azt. A Feleknek erre telefonon vagy e-mailben van lehetősége. A megrendelés teljesítéséért az Eladó nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, vagy azt nem tudja a megfelelő minőségben nyújtani, úgy az Eladó jogosult a megrendelést részben vagy teljes egészében visszautasítani.
Az Eladó a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősséget nem vállal. Az Eladót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha adatai illetéktelenek számára bármely nem az Eladónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
Megrendelő kijelenti, hogy a megrendeléshez szükséges 18. életévét betöltötte, vagy ellenkező esetben rendelkezik a törvényes képviselő engedélyével.

1.2. Fogalmak

Eladó: a webáruház üzemeltetője, amely a webáruházban kínált árut értékesítő szolgáltatást nyújtó 1.1. pontban meghatározott jogi személy

Vevő: az a természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki/amely a webáruházzal adásvételi szerződést köt

Felek: az adásvételi szerződésben szereplő szerződő személyek, az Eladó és a Vevő együttesen

Adásvételi szerződés: a Felek között a webáruház kínálatából a Vevő által kiválasztott áru tulajdonjogának átruházására irányuló szerződés

Áru: a webáruházban az Eladó által eladásra kínált termék

Vételár: az a bruttó, általános forgalmi adót tartalmazó ár, amelyen az Eladó az árut eladásra kínálja

Szállítás: az adásvételi szerződés tárgyát képező árunak a Vevő által megjelölt címre történő eljuttatása és a Vevő ( vagy megbízottja) részére történő átadása

Szállító: az Eladóval szerződött futár.

Szállítási díj: a vételáron felül az áru kiszállításának ellenértékeként megfizetésre kerülő összeg

Webáruház: elektronikus úton, távollevők részére, ellenszolgáltatás fejében nyújtott szolgáltatás, amelyhez a szolgáltatás igénybe vevője egyedileg fér hozzá

 

1.3. A webáruház általános bemutatása

 

A webáruházban történő vásárlással adásvételi szerződés jön létre az Eladó és a Vevő között.
A webáruházban történő vásárlás feltétele, hogy a Vevő magára nézve kötelezően elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz.
A webáruházban történő vásárlás esetén a jelen Általános Szerződési Feltételekben leírtak szerint a megrendeléssel a Vevő vételi ajánlatot tesz, amelynek visszaigazolásával jön létre az adásvételi szerződés az Eladó és a Vevő között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre. Az Eladó a szerződést annak száma szerint tartja nyilván a vásárlás napjától számított 6. naptári év utolsó napjáig. A vásárlás napja a megrendelés visszaigazolásának napja.
A szerződéskötés nyelve magyar.
A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik.

II. Elektronikus szerződéskötés (vásárlás) menete

2.1. Az áru bemutatása, árak, akciós termékek

A webáruházban minden áru képpel és leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a vásárló számára az áru kiválasztását és a vásárlás melletti döntést. Mindezek mellett felhívjuk a figyelmet arra, hogy az oldalakon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek eltérhetnek a képen látottaktól.

Az oldalakon szereplő árak tartalmazzák az áfát.

A webáruház az árváltozás jogát fenntartja, minden előzetes bejelentés nélkül. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak, bővülhetnek. Árváltozás esetén a már megrendelt árut a rendeléskori áron szállítjuk.

A webáruházban olykor akciókat kínálunk, az egyes akciókat a webáruház egyértelműen feltünteti, az akció keretébe tartozó termékek, és a vonatkozó kedvezmények megjelölésével. Az akciós áruk esetében az akció minden esetben a megadott dátumig, vagy a készlet erejéig tart.

2.2. Az áru kiválasztása, a vásárlás menete

Az áruról annak képére kattintva és annak leírásában törekszünk a legszélesebb körű, a vásárló döntését elősegítő információkat megadni. Az áru kiválasztása a “Kosárba” helyezéssel történik. Ezt követően mód van újabb áruk kiválasztására és kosárba helyezésére, kiválasztott áruknak a kosárból való eltávolítására, vagy a vásárlás véglegesítésére és a rendelés feladására.

Amennyiben a Vevő az áruk kiválasztását befejezte, a vásárláshoz szükséges adatokat (vevő neve, szállítási címe, e-mail címe, telefonszáma) meg kell adnia.

A vásárláshoz szükséges adatok megadását követően a megrendelés véglegesítése előtt a Vevőnek lehetősége van arra, hogy a megrendelését módosítsa, onnan árut távolítson el, darabszámot módosítson, vagy újabb árut rendeljen meg. Ugyancsak módja van ellenőrizni, és szükség esetén javítani a megadott vevői adatokat.

Amennyiben a Vevő a megrendelését és a megadott adatait megfelelőnek találja, úgy a rendelés feladásával azt véglegesítette.

A Vevő az áru megrendelésével ajánlati kötöttséget vállal, amelynek alapján az Eladó visszaigazolásával létrejön az adásvételi szerződés a felek között.

2.3. Megrendelés visszaigazolása

A megrendelés beérkezését a webáruház haladéktalanul, a rendszer által küldött e-maillel visszaigazolja. Az adásvételi szerződés a felek között létrejön. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelt áruk és azok árának felsorolását, a Vevő által megadott nevet és szállítási címet, a szállítási költséget és a megrendelés nyilvántartási számát.

2.4. Szállítási díj

Az áru szállítási díjáról a Vevő a megrendelés véglegesítése előtt előzetesen megfelelő tájékoztatást kap, illetve a szállítási díj összege az Eladó által kiállított számlán a Vevő által választott szállítási módtól függően pontosan feltüntetésre kerül.

A Vevőnek a szállítási díjat a választott fizetési módnak megfelelően az áru árával együtt kell megfizetnie.

Fizetés
A webáruházban készpénzzel, utalvánnyal, Bankkártyával történhet fizetés a futárnak, illetve személyes átvétel választása mellett az Eladó boltjában.

SimplePay online bankkártyás fizetés (OTP csoport)
A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.

A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a SimplePay egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a SimplePay felületén intézhetik fizetésüket.


SimplePay-el történő fizetés esetén tudomásul veszem, hogy a(z) PIZZA SÜTÖDE KFT. ( 8411 Veszprém, Cseralja utca 11. adatkezelő által a(z) https://pizzasutode.hu/ felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:


Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a SimplePay rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.

Bővebb információ: https://simplepay.hu

Barion online bankkártyás fizetés
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

 

III. Elállás joga

 

3.1. A Vevő elállási joga/a megrendelt termék lemondása

Ha Vevő elállási jogával kíván élni, kizárólag a megrendelés feladásától számított 5 percen belül lehetséges, tekintettel arra, hogy az áruk romlandók, minőségüket rövid ideig megőrző terméknek minősülnek, telefonon vagy emailen. Telefonszám: +36-88-444-424, email: rendeles@pizzasutode.hu

 

IV. Panaszkezelés

Amennyiben a Megrendelőnek akár a honlap üzemelésével, vagy az azon szolgáltatott információkkal kapcsolatban, vagy a vásárlással kapcsolatban észrevétele vagy panasza van, úgy azt az Eladó részére e-mail, telefon vagy postai levél útján bejelentheti:
E-mail cím: rendeles@pizzasutode.hu
Telefonszám: +36-88-444-424
Postai cím: 8200 Veszprém, Budapest út 89/c
Az Eladó minden egyes panaszt érdemben kivizsgál, és annak eredményéről legkésőbb 30 napon belül a Megrendelőt tájékoztatja. Amennyiben Megrendelő a panasz kezelésével nem elégedett, úgy a felügyeleti szervekhez fordulhat.

V. Hírlevélre, nyereményjátékra történő feliratkozás

A webáruház látogatóinak lehetőségük van arra, hogy az Eladó hírlevelére, nyereményjátékára feliratkozzanak a nevük és e-mail címük megadásával.
Eladó az általa értékesített árukkal, szolgáltatásokkal kapcsolatos információkról rendszeres tájékoztatást küld a hírlevélre feliratkozott Megrendelők részére.
A feliratkozás során megadott személyes adatok kezelését Eladó az Adatkezelési Nyilatkozatban megadott feltételek szerint kezeli.
A Megrendelő bármikor kérheti a hírlevelek részére történő küldésének megszüntetését, a hírlevelekben biztosított leiratkozási lehetőséggel. Ebben az esetben az Eladó törli a Megrendelő nevét és e-mail címét a listából, és a továbbiakban nem küld részére hírlevelet.

VI. A jelen ÁSZF hatálya, záró rendelkezések

Az ÁSZF hatálya az Eladóra, valamint a Megrendelőkre terjed ki. Az Eladó és a Megrendelő közötti jogviszony akkor jön létre, ha a Megrendelő megrendelését véglegesítette, illetve ennek keretében a Megrendelő a Szolgáltatás jelen ÁSZF-jét elfogadja, és a Megrendelő részére az Eladó a megrendelést elektronikus úton visszaigazolta.
Az ÁSZF érvényes szövegének hatályba lépése napja az a nap, amely a honlapon feltüntetésre került. Az ÁSZF a Megrendelő számára elmenthető és kinyomtatható formátumban is elérhető.
Az ÁSZF határozatlan időre szól.
Az ÁSZF módosításának esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés dátuma szerint érvényes ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

Kelt: Veszprém, 2019. június 01.